Masz pytania? Zadzwonimy!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby szybko uzyskać odpowiedzi na swoje wątpliwości lub zgłosić swój udział w wydarzeniu.
Cena zmieni się
12 grudnia
 

Wsparcie emocjonalno-społeczne dzieci neuroatypowych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Schematy pracy, dokumentacja, narzędzia i analiza przypadków w codziennej praktyce nauczyciela

17.04.2026 | ONLINE
Do końca
promocji pozostało:
 

Według raportu Fundacji JiM aż 80 % rodziców dzieci w spektrum uważa, że szkoła nie jest dostosowana do ich potrzeb, a niemal co drugie dziecko (45 %) musiało zmieniać szkołę z powodu diagnozy. Coraz większa liczba uczniów posiada orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, co pokazuje, jak pilna staje się potrzeba realnego dostosowania środowiska edukacyjnego do zróżnicowanych potrzeb dzieci.

Kongres dla nauczycieli przedszkola przekłada te wnioski na działanie: pokażemy Ci, jak organizować środowisko i rytm dnia w przedszkolu i w klasie – od ograniczania hałasu, tworzenia stref wyciszenia i kącików sensorycznych, przez treningi poznawcze w ruchu i modyfikację struktury zajęć (nie tylko sztywne 45-minutowe zajęcia). Nauczysz się rozpoznawać sygnały przeciążenia u młodszych dzieci (np. zakrywanie uszu, unikanie kontaktu, „zamrożenie”) i reagować mikrointerwencjami, które realnie obniżają napięcie i poprawiają koncentrację. Otrzymasz gotowe schematy pracy, wzory dokumentacji oraz narzędzia do obserwacji i ewaluacji – do natychmiastowego wdrożenia w grupie przedszkolnej i w klasie.

17.04.2026

WYKŁADY 9:00-14:00

WARSZTAT I 14:00-15:00

WARSZTAT II 15:00-16:00

Organizator:

Patronat medialny:

Najgorętsze tematy
tegorocznej Konferencji dla nauczycieli przedszkola:

Integracja uczniów neuroatypowych w grupie
Jak budować poczucie bezpieczeństwa, współpracy i akceptacji w klasie o zróżnicowanych potrzebach?
Regulacja napięcia i trudnych zachowań u dzieci neuroatypowych
Rozpoznawanie przeciążenia sensorycznego i skuteczne interwencje w klasie i przedszkolu.
Elementy TUS i rozmowy o emocjach (złość, smutek, lęk)
Propozycje zabaw, techniki pracy i codzienne rytuały wspierające samoregulację.
Trening poznawczy, a problemy z koncentracją i przebodźcowaniem
Ćwiczenia do natychmiastowego użycia.
AuDHD, czyli diagnoza spektrum autyzmu i adhd w edukacji
Jak wspierać emocje, uwagę i zachowanie dziecka w grupie i klasie (strategie krótko i długofalowe)?

Innowacyjna formuła paneli kongresowych

WYZWANIE
Każdy panel rozpoczyna się od identyfikacji głównych wyzwań i problemów, z jakimi nauczyciele najczęściej stykają się w swojej codziennej pracy.
METODA PRACY
Przedstawiamy skuteczne metody i nowatorskie rozwiązania dostosowane do różnorodnych potrzeb dzieci i konkretnych przypadków na podstawie wiedzy i wieloletniego doświadczenia naszych ekspertów.
ĆWICZENIA
W części praktycznej przedstawiamy zabawy i ćwiczenia, które można wykorzystać w pracy z dziećmi, rozwijając m. in. kompetencje emocjonalno-społeczne, poznawcze jak i motoryczne.
CASE STUDY
W każdym panelu omawiamy konkretne przypadki i sytuacje z praktyki eksperta, analizując skuteczne strategie oraz ich efektywność.
TOOLBOX
W ramach udziału w kongresie wszyscy uczestnicy otrzymują pakiet toolboxów z dodatkowymi materiałami, zawierający praktyczne wskazówki, narzędzia, ćwiczenia oraz karty pracy i scenariusze zajęć, które pomogą zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Ekspertki

Rozpoczynamy pierwszą turę PRZEDSPRZEDAŻY!
Zarejestruj się w najniższej cenie tylko do 12 grudnia!!! Po tym terminie ceny wzrosną

Konferencja dla nauczycieli przedszkola w liczbach

Aż 35% uczniów w spektrum autyzmu doświadcza przemocy psychicznej, a 20% przemocy fizycznej ze strony rówieśników. Na naszej konferencji pokażemy Ci konkretne narzędzia, jak skutecznie radzić sobie z tymi wyzwaniami i tworzyć bezpieczną przestrzeń dla każdego dziecka.
150+ scenariuszy zajęć i narzędzi pracy z dziećmi wdrożonych przez uczestników poprzednich edycji!
Nasza metoda 4-etapowych paneli (Wyzwanie – Metoda – Ćwiczenie – Case study) zapewnia praktyczne rozwiązania, które od razu możesz zastosować w klasie. Dołącz do nas i zacznij wdrażać sprawdzone techniki wspierające m.in. dzieci w spektrum autyzmu już teraz!

Program konferencji

 

17.04.2026, godz. 9:00-14:00

PRELEGENT:
Monika Perkowska
 
PANEL I
 
9:00-10:10

AuDHD w edukacji – jak wspierać emocje, uwagę i zachowanie dziecka z podwójną diagnozą?

WYZWANIA
  • Jak odróżnić objawy ASD od ADHD i na tej podstawie dobrać odpowiednie narzędzia i metody pracy?
  • Jak pracować z trudnościami w regulacji emocji, które w AuDHD szczególnie obniżają kompetencje społeczne i zwiększają ryzyko izolacji – bez stygmatyzacji i „łatki niegrzecznego dziecka”?
  • Jak przełożyć wnioski z orzeczenia z poradni na praktykę – kiedy w pracy z uczniami warto zastosować elementy TUS lub podejście behawioralne z jasnym systemem wzmocnień, a kiedy priorytetem powinno być AAC?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Dowiesz się, jak korzystać z prostych arkuszy obserwacji i ewaluacji ucznia.
  • Omówimy jak zastosować zasadę 3R (regularność, rutyna, repetycja) oraz dostosować środowisko do potrzeb dziecka: redukcję bodźców, tworzenie stref ciszy i kącików sensorycznych, krótsze odcinki pracy z jasnym początkiem i końcem.
  • Poznasz przykłady ćwiczeń wspierających uwagę i samokontrolę: trening w ruchu, timer wizualny 3–5–7, karty wyboru, mikropauzy sensoryczne.
  • Omówimy, jak krok po kroku przekładać obserwacje z codziennej pracy na zapisy w dokumentacji szkolnejod opracowania WOPFU, który opisuje aktualne funkcjonowanie dziecka, po tworzenie i aktualizację IPET.
CASE STUDY
Uczeń z Zespołem Aspergera i ADHD, przejawiający agresję i autoagresję, bez terapii od 3 r.ż. – jak go aktywizować do bardziej zróżnicowanych form pracy, skoro pracuje tylko stojąc przy biurku?
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ
PRELEGENT:
dr Adriana Kloskowska
 
PANEL II
 
10:20-11:20

Trening poznawczy w ruchu – metody pracy z uwagą i impulsywnością u dzieci neuroatypowych

WYZWANIA
  • Jak wspierać dzieci, które mają trudność z utrzymaniem koncentracji i szybko się zniechęcają w sytuacjach wymagających skupienia?
  • Jak pomóc uczniom z ADHD, ASD i trudnościami w uczeniu się lepiej planować działania, kończyć zadania i panować nad impulsywnością?
  • Jak rozpoznawać moment przeciążenia poznawczego i dobrać aktywność, która pozwoli dziecku wrócić do równowagi i gotowości do nauki?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Poznasz strategie poznawczo-ruchowe, które łączą elementy treningu uwagi z aktywnością fizyczną (np. ćwiczenia sekwencyjne, rytmiczne i bilateralne), wspierając funkcje wykonawcze mózgu.
  • Dowiesz się, jak planować zajęcia z mikroaktywnościami ruchowymi poprawiającymi koncentrację (np. krótkie serie ćwiczeń co 20–30 minut) oraz jak stosować ruchowe przerwy wspierające proces samoregulacji.
  • Otrzymasz przykłady gier i zabaw wspierających koncentrację oraz ćwiczeń oddechowo-ruchowych, które pomagają w kontroli impulsów.
CASE STUDY
Podczas budowania z klocków dziecko reaguje złością, gdy klocek nie pasuje – nie działają klasyczne strategie jak liczenie do 10. Jak pomóc dziecku w takiej sytuacji?
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ
PRELEGENT:
Aleksandra Kubala-Kulpińska
 
PANEL III
 
11:30-12:40

Integracja dziecka neuroatypowego w grupie – praktyczne strategie i narzędzia. Jak budować zdrowe relacje i poczucie bezpieczeństwa?

WYZWANIA
  • Jak reagować na zachowania dzieci neuroatypowych, które mogą być trudne dla rówieśników – np. impulsywność, wybuchy emocji, nadmierna potrzeba kontroli lub wycofanie?
  • Jak budować w klasie lub grupie atmosferę akceptacji i zrozumienia różnorodności, bez tworzenia etykiet i poczucia odrębności?
  • Jak wspierać relacje rówieśnicze i rozwijać empatię, współpracę i odpowiedzialność wśród dzieci o bardzo różnych potrzebach emocjonalnych i społecznych?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Poznasz praktyczne strategie pracy wychowawczej wspierające integrację dzieci neuroatypowych – m.in. mikrointerwencje w trudnych sytuacjach, komunikaty wspierające oraz sposoby reagowania na przeciążenie sensoryczne i emocjonalne w grupie.
  • Dowiesz się, jak planować i prowadzić zajęcia integrujące (np. rytuały klasowe, wspólne projekty, aktywności oparte na współpracy), które rozwijają empatię i poczucie przynależności.
  • Otrzymasz zestaw narzędzi do obserwacji relacji społecznych i monitorowania postępów dziecka – arkusze obserwacji interakcji rówieśniczych, karty wsparcia emocjonalnego.
  • Pokażemy, jak tworzyć bezpieczne przestrzenie w klasie i na przerwach – aktywności, które sprzyjają regulacji emocji i budowaniu relacji.
CASE STUDY
8-letni chłopiec wysoko funkcjonujący – jak reagować na cichy płacz dziecka, gdy nie dzieje się obiektywnie nic niepokojącego?
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ
PRELEGENT:
dr Kamila Olga Stępień-Rejszel
 
PANEL IV
 
12:50-13:50

Schemat pracy z zachowaniami trudnymi wynikającymi z napięcia i przeciążenia sensorycznego
Plan reagowania krok po kroku + narzędzia do wdrożenia

WYZWANIA
  • Jak reagować, gdy dziecko bije, gryzie, kopie, krzyczy lub wycofuje się z aktywności?
  • Jak odróżnić zachowania wynikające z przeciążenia sensorycznego od zachowań opozycyjno-buntowniczych?
  • Jak prowadzić rozmowę z rodzicami dziecka przejawiającego zachowania agresywne, by zyskać współpracę zamiast oporu?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Dowiesz się, jak stosować wzmacnianie pozytywne i metodę ignorowania dla wygaszania zamiast powtarzających się kar i negatywnych uwag.
  • Otrzymasz konkretne wskazówki, jak budować dialog z rodzicami: normalizować trudne zachowania, stosować komunikat „JA”, unikać moralizowania i prowadzić rozmowy w duchu współpracy.
  • Poznasz metodę ABC w praktyce – nauczysz się analizować, co poprzedza zachowanie (A), jak wygląda reakcja dziecka (B) i co ją utrwala (C).
  • Dowiesz się, jak modyfikować środowisko (np. hałas, tempo pracy, forma poleceń), aby zapobiegać wybuchom napięcia.
  • Poznasz narzędzia regulacyjne: mikroprzerwy ruchowe, strefy wyciszenia, butelki sensoryczne, timer i karty potrzeb.
CASE STUDY
Jak reagować, gdy 9-letni chłopiec, prowokowany przez kolegów, podnosi w ich kierunku krzesło?
Dziecko nie reaguje na polecenia, ucieka spod stołu. Jak krótko interweniować, by nie wzmacniać zachowania i przejść do lekcji?
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ

Warsztaty

 

17.04.2026

 

14:00 - 16:00

 
Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
WARSZTAT I
14:00-15:00

Twórcze metody pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego – ruch, muzyka i elementy arteterapii w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej

WYZWANIA
  • Jak wspierać dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego poprzez kreatywne metody, takie jak ruch, muzyka i arteterapia, w codziennych aktywnościach przedszkolnych i wczesnoszkolnych?
  • Jak dostosować przestrzeń edukacyjną, by była przyjazna dzieciom z nadwrażliwością lub podwrażliwością sensoryczną, umożliwiając im swobodne uczestnictwo w zajęciach twórczych?
  • Jak skutecznie łączyć elementy ruchu, muzyki i arteterapii z potrzebami dzieci z SPD, by wspierały ich rozwój emocjonalny, społeczny i motoryczny?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Nauczysz się projektować zajęcia oparte na muzyce, ruchu i sztuce, które wspierają rozwój dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego, zarówno w aspekcie sensorycznym, emocjonalnym, jak i społecznym.
  • Dowiesz się, jak łączyć ruch i taniec z elementami terapii sensorycznej – od prostych zabaw rytmicznych po ćwiczenia koordynacyjne angażujące motorykę dużą i małą.
  • Przećwiczysz proste zabawy integrujące: echo dźwięków, taniec z chustą, książka artystyczna, ścieżka faktur i portret sensoryczny.
  • Poznasz ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne, które pomagają dzieciom z SPD zarządzać napięciem i przeciążeniem sensorycznym.
  • Dowiesz się, jak tworzyć przestrzeń sensoryczną w grupie, która wspiera integrację sensoryczną, poprzez zabawy z dźwiękami, ruchem i arteterapią.
  • Nauczysz się wykorzystywać arteterapię jako narzędzie samoregulacji i komunikacji niewerbalnej – w tym techniki pracy z kolorem, fakturą, zapachem i dźwiękiem.
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ
Warsztat online
 limitowana ilość miejsc
 
Nazwisko wykładowcy ujawnimy wkrótce
WARSZTAT II
15:00-16:00

Jak rozmawiać z dziećmi o smutku, lęku i złości - elementy TUS, NVC, mikrointerwencje oraz self-reg w praktyce przedszkolnej i szkolnej

WYZWANIA
  • Jak reagować, gdy dziecko przeżywa silne emocje – płacze, krzyczy, zamyka się w sobie lub odmawia współpracy?
  • Jak rozmawiać z dzieckiem, które boi się, wstydzi lub złości – i jakich komunikatów w takich chwilach lepiej unikać?
  • Jak łączyć różne podejścia (TUS, NVC, self-reg) w codziennej praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej?
METODY PRACY I ĆWICZENIA
  • Poznasz skuteczne mikrointerwencje wspierające dzieci w emocjach – proste komunikaty, które pomagają dziecku wrócić do równowagi emocjonalnej (np. widzę, że jesteś zdenerwowany, posiedźmy chwilę w ciszy).
  • Dowiesz się, jak korzystać z elementów TUS (Treningu Umiejętności Społecznych) w pracy z grupą: uczenie współpracy, proszenia o pomoc, wyrażania potrzeb i przepraszania.
  • Poznasz praktyczne zastosowanie Porozumienia bez przemocy (NVC) – cztery kroki rozmowy o emocjach: obserwacja, uczucie, potrzeba, prośba.
  • Nauczysz się rozpoznawać źródła emocji dziecka w duchu self-reg – odróżniać stresory biologiczne, emocjonalne, społeczne i poznawcze.
  • Otrzymasz przykłady zabaw, które pomagają dzieciom rozładować napięcie: termometr emocji, słoik złości, moje emocje mają kolory.
SESJA Q&A Z PRELEGENTKĄ
Warsztat online
 limitowana ilość miejsc
E-BOOK

Zespół klasowy na medal

Agnieszka Ludorowska, Aleksandra Kubala-Kulpińska, D.Zając, J.Kapuścińska-Kozakiewicz, Katarzyna Kamińska-Holc, Małgorzata Łoskota

Relacje w klasie wpływają na to, jak uczniowie czują się w szkole. Nasza książka porusza tematykę skutecznego budowania zgranego zespołu klasowego i pokazuje, w jaki sposób pomagać uczniom kształtować koleżeńskie relacje w taki sposób, by grupa stanowiła dla siebie wsparcie. To nieoceniona publikacja dla każdego wychowawcy szkolnego!

E-BOOK

Zachowania impulsywne u dzieci w wieku przedszkolnym

Anna Waleriańczyk

E-book dzięki któremu dowiesz się czym charakteryzują się zachowania impulsywne u dzieci oraz jak w takiej sytuacji współpracować z rodzicami. Otrzymasz wiele praktycznych wskazówek do pracy w tym propozycje ćwiczeń wraz z gotowymi scenariuszami.

E-BOOK

Mindfulness – trening uważności sposobem na spokojne i zrelaksowane dziecko

Lidia Kołodziejska

Publikacja to praktyczny poradnik przeznaczony dla nauczycieli do przeprowadzenia zajęć z mindfulness dla dzieci w wieku 5-6 lat i młodszych. Zawiera gotowe scenariusze zajęć, karty pracy oraz przykładowe ćwiczenia. Wspiera dzieci w lepszym radzeniu sobie ze stresem w życiu codziennym. Rozwija w dzieciach poczucie ciekawości i otwartości na doświadczanie chwili obecnej.

E-BOOK

Współpraca z rodzicami w szkole. Scenariusze zebrań, wskazówki do prowadzenia trudnych rozmów, materiały dla rodziców

Anna Katarzyna Kiełczewska, Ewa Wieczorek, Gracjana Węgrowska, Hanna Żmijska, Janusz Żmijski, Kinga Jaroszek, Tomasz Garstka

E-book dzięki któremu dowiesz się czym charakteryzują się zachowania impulsywne u dzieci oraz jak w takiej sytuacji współpracować z rodzicami. Otrzymasz wiele praktycznych wskazówek do pracy w tym propozycje ćwiczeń wraz z gotowymi scenariuszami.

Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat na całe zamówienie.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!

kupując dwa bilety,
otrzymasz
rabat
30 zł netto
kupując trzy bilety,
otrzymasz
rabat
60 zł netto
kupując cztery bilety,
otrzymasz
rabat
100 zł netto
Promocja obowiązuje przy zakupie wielokrotności tego samego wariantu.
Jeśli chcesz zakupić kilka różnych, skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Kup bilet
Wybierz swój wariant

Do końca
promocji pozostało:
 
Kongres
Online
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach wykładowych
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w konferencji
  • 7-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
  • Prezentacje i materiały konferencyjne
  • Udział w warsztacie I: Twórcze metody pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
  • Udział w warsztacie II: Jak rozmawiać z dziećmi o smutku, lęku i złości
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
  • Materiały doszkalające: zestaw 3 e-booków - SPRAWDŹ, JAKIE!
Cena zmienia się 12 grudnia
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat I
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach wykładowych
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w konferencji
  • 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
  • Prezentacje i materiały konferencyjne
  • Udział w warsztacie I: Twórcze metody pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
  • Udział w warsztacie II: Jak rozmawiać z dziećmi o smutku, lęku i złości
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
  • Materiały doszkalające: zestaw 3 e-booków - SPRAWDŹ, JAKIE!
Cena zmienia się 12 grudnia
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat II
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach wykładowych
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w konferencji
  • 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
  • Prezentacje i materiały konferencyjne
  • Udział w warsztacie I: Twórcze metody pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
  • Udział w warsztacie II: Jak rozmawiać z dziećmi o smutku, lęku i złości
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
  • Materiały doszkalające: zestaw 3 e-booków - SPRAWDŹ, JAKIE!
Cena zmienia się 12 grudnia
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat I + Warsztat II
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach wykładowych
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w konferencji
  • 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
  • Prezentacje i materiały konferencyjne
  • Udział w warsztacie I: Twórcze metody pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
  • Udział w warsztacie II: Jak rozmawiać z dziećmi o smutku, lęku i złości
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
  • Materiały doszkalające: zestaw 3 e-booków - SPRAWDŹ, JAKIE!
Cena zmienia się 12 grudnia
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona

Dla kogo jest konferencja?

Do udziału w kongresie zapraszamy wszystkich nauczycieli edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej, wychowawców oraz pedagogów. Wydarzenie będzie szczególnie wartościowe dla tych, którzy poszukują nowoczesnych i skutecznych metod pracy z dziećmi neuroróżnorodnymi, budowania umiejętności regulowania trudnych emocji takich jak agresja czy zachowania opozycyjno-buntownicze.

KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Opieka merytoryczna:

Natalia Malińska

natalia.malinska@forum-media.pl

Współpraca reklamowa:

Natalia Łodyga

natalia.lodyga@forum-media.pl
tel. kom.: +48 601 325 345

Zapraszamy na Kongres EMOCJE – wyjątkowe wydarzenie dedykowane nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej oraz pedagogom, którzy pragną skuteczniej wspierać uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i emocjonalnych. Nasze wydarzenia wyróżniają się profesjonalizmem i wysoką jakością merytoryczną, dzięki czemu stanowią doskonałą okazję, by zdobyć wiedzę oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą efektywnie pracować z dziećmi, szczególnie tymi z dysleksją, autyzmem, trudnościami grafomotorycznymi czy niepełnosprawnością intelektualną.
Kongres EMOCJE to konferencja, która łączy teorię z praktyką, oferując uczestnikom nowoczesne i sprawdzone metody pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Nasze wydarzenie to przestrzeń, w której zaproszeni eksperci – specjaliści i praktycy w swoich dziedzinach – dzielą się najnowszymi rozwiązaniami z zakresu edukacji i emocji. Podczas Kongresu uczestnicy mają okazję poznać skuteczne strategie radzenia sobie z trudnymi zachowaniami, takimi jak agresja, zachowania opozycyjno-buntownicze, a także zrozumieć aspekty prawne związane z edukacją dzieci z orzeczeniami.
To konferencja, która łączy dogłębną wiedzę z praktycznymi narzędziami, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy. Oferujemy inspirujące warsztaty, studia przypadków oraz narzędzia wspierające współpracę z rodzicami i specjalistami. Kongres EMOCJE jest szczególnie ukierunkowany na rozwój umiejętności niezbędnych w pracy nauczyciela, pomagając skutecznie wspierać uczniów w ich rozwoju emocjonalnym i intelektualnym.
Konferencja dla nauczycieli EMOCJE to wydarzenie, które podnosi standardy edukacji, skutecznie wprowadzając nauczycieli w świat nowoczesnych, praktycznych rozwiązań wspierających dzieci w ich codziennej nauce i emocjonalnym rozwoju. To wyjątkowa inicjatywa, która stawia na konkretną, praktyczną wiedzę, wspierającą rozwój nowoczesnej edukacji. Dołącz do nas na Kongresie EMOCJE i rozwijaj swoje umiejętności, aby lepiej wspierać uczniów w ich rozwoju!
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 61 66 55 721

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2025 Forum Media Polska